VOGE 525 DSX
VOGE 525 DSX Touring
(včetně 3 ks originálních alu boxů s držáky)
polohovatelný štít
pneu Metzeler
chytrý displej
Jsem tvoje cesta z města
Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe.
Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí. Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.
Mojí standardní výbavou je TFT přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace. Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.
Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci.
Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek. Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo.
Technická data
Motor | kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor se 4 ventily a elektronickým vstřikováním paliva |
Zdvihový objem | 494 ccm |
Max. výkon | 35 kW (48 PS) při 8500 ot./min |
Max. točivý moment | 50,5 Nm při 7000 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Pohon | řetěz |
Rozměry (d x š x v) | 2215 mm x 840 mm x 1365 mm |
Výška sedla | 840 mm |
Pohotovostní hmotnost | 206 kg |
Objem nádrže | 18 L |
Pneumatiky (vpředu/vzadu) | 110/80-19 | 150/60-17 (Metzeler Tourance) |
Brzdy | NISSIN brzdy: 2 WAVE kotouče vpředu (298 mm) & 1 WAVE kotouč vzadu (240 mm) s Bosch ABS (vypínatelné) |
Odpružení (vpředu) | 41 mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba) se zdvihem 150 mm |
Odpružení (vzadu) | kyvná vidlice (Kayaba), se seřiditelným předpětím pružin a zdvihem 145 mm |
Spotřeba / emise | EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 3,9l; CO2 emise 90g/km |