antihoppingová spojka
tempomat
Quickshifter
Začínám tam, kam se jiný mašiny sotva dostanou
Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš! Řadový čtyřtaktní dvouválec s objemem 895 cm3 tě dostane na kterýkoli místo i na tý nejšílenější trase.
95 Nm při 6250 otáčkách, přes 95 koní a šestikvalt tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter už v základu, žádný doplatky! Rychlosti tam budeš házet jako profík...
Bude tě rozmazlovat výbavou
Po řádění přijde vhod trochu hýčkání. Tempomat nejnovější generace, ABS s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka. Brzdy Brembo. Podvozek je kompletně Kayaby, vypletené bezdušové pneu 21" a 17" Pirelli Scorpion Trail II. Radar, úprava jízdního režimu. Už v základu vyhřívané rukojeti a sedlo. Padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelné plexi. Přední HD kamerou. Velký TFT displej párovatelný přes bluetooth s mobilem.
900 důvodů vybrat si Voge 900 DSX
Určitě by je šlo dát dohromady, tak se přijď přesvědčit sám!
Voge 900DSX a 900DSX Touring
Technická data
Motor | kapalinou chlazený, dvouválcový 4taktní motor s elektronickým vstřikováním paliva |
Zdvihový objem | 895 ccm |
Max. výkon | 70 kW (93,8 PS) při 8250 ot./min |
Max. točivý moment | 95,0 Nm při 6250 ot./min |
Převodovka | 6 rychlostních stupňů |
Pohon | řetěz |
Rozměry (d x š x v) | 2325 mm x 940 mm x 1420 mm |
Výška sedla | 825 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg |
Objem nádrže | 17 L |
Pneumatiky (vpředu/vzadu) | 90/90-21 | 150/70-17 |
Brzdy | 2x dvoupístkové třmeny Brembo vpředu (305mm kotouče) & 1x jednopísktový třmen Brembo vzadu (265mm kotouč), vypínatelné ABS |
Odpružení (vpředu) | plně nastavitelné 43mm Up-Side-Down vidlice (Kayaba), zdvih 194 mm |
Odpružení (vzadu) | kyvná vidlice (Kayaba), zdvih 198 mm |
Spotřeba / emise |
EURO 5 / spotřeba (l/100 km) Ø 5,0 l; CO2 emise XX g/km |